pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum ben Türk milliyetçisiyim, taş yer yine ülkemde kalırım. sen aç karnını doyurmak, refah, huzur için dilediğin yere git. telefonunla da başka bi şeyinle de ilgilenmiyorum. sadece darısı başınıza demen komik geldi o kadar. insan ülkesini bırakıp gitsin diye niye başkasına güzel dileklerde bulunur bu nasıl bi kafanın ürünü olabilir ona güldüm. bol bol tıka basa ye, en güzel kıyafetleri sen giy, en huzurlu hayatı sen yaşa. hadi sağlıcakla
Size ne desem boş bildiğim için . Sizi 3 Hulooggg ile Uğurluyorum.