• 10-11-2021, 12:51:56
    merterbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam , öncelikle hayırlı olsun Dil Okulu vizesi ile gidiyorsanız çalışma izni konusunu nasıl yapacaksınız. Uber gibi firmalar çalışma izni istemiyor mu ? Teşekkürler.
    Merhaba bunun açıklamasını konuda 3 defa yaptim hocam
  • 10-11-2021, 12:53:11
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    darısı niye başımıza olsun? komik insanlarsınız vesselam.
    Telefonumun resmini yukliyeyim mi bakacak misiniz 😁
  • 10-11-2021, 12:57:44
    Yatirimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonumun resmini yukliyeyim mi bakacak misiniz 😁
    dostum ben Türk milliyetçisiyim, taş yer yine ülkemde kalırım. sen aç karnını doyurmak, refah, huzur için dilediğin yere git. telefonunla da başka bi şeyinle de ilgilenmiyorum. sadece darısı başınıza demen komik geldi o kadar. insan ülkesini bırakıp gitsin diye niye başkasına güzel dileklerde bulunur bu nasıl bi kafanın ürünü olabilir ona güldüm. bol bol tıka basa ye, en güzel kıyafetleri sen giy, en huzurlu hayatı sen yaşa. hadi sağlıcakla
  • 10-11-2021, 12:59:46
    Hayırlı uğurlu olsun hocam. Allahın izniyle çok yakında bende oradayım
  • 10-11-2021, 13:50:41
    mesajim bulunsun cok iyi
  • 10-11-2021, 15:17:51
    Üyeliği durduruldu
    hocam bende dil okuluna başvurucam vize ücretlerini yatirdim randevu bekliyorum 4 yıllık mezunuyum dil okulu için vize alabilir miyim sizce
  • 10-11-2021, 15:32:30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dil okulunu tam olarak nasıl buldunuz hocam ajanslar vs en az 10k dolar istiyorlar herşey içinde çok iyi bir fiyata denk getirmişsiniz biraz bilgi verirseniz sevinirim
  • 10-11-2021, 21:45:09
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum ben Türk milliyetçisiyim, taş yer yine ülkemde kalırım. sen aç karnını doyurmak, refah, huzur için dilediğin yere git. telefonunla da başka bi şeyinle de ilgilenmiyorum. sadece darısı başınıza demen komik geldi o kadar. insan ülkesini bırakıp gitsin diye niye başkasına güzel dileklerde bulunur bu nasıl bi kafanın ürünü olabilir ona güldüm. bol bol tıka basa ye, en güzel kıyafetleri sen giy, en huzurlu hayatı sen yaşa. hadi sağlıcakla
    Size ne desem boş bildiğim için . Sizi 3 Hulooggg ile Uğurluyorum.
  • 10-11-2021, 21:47:46
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende dil okuluna başvurucam vize ücretlerini yatirdim randevu bekliyorum 4 yıllık mezunuyum dil okulu için vize alabilir miyim sizce
    Sevis kodunu almadan neye para yatırdın hocam okul on kayit yapıp verdiği belge ile alıyorsun randevunu . Kandırmışlar sizi