• 01-11-2021, 17:41:41
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar, öncelikle sanayiden çıkamazsın külüstür arabaya para verme diyen kişilere itibar etme. Piyasa genelinde evet hurdaya dönmüş binlerce araba var. Fakat bunun olması tüm 131'lerin bu konumda olduğu anlamına asla gelmez...

    Çok eskiden beri klasikçi birisi olarak sana tavsiyem senin de söylediğin gibi adabına uygun restore edilmiş bir klasik 131 almanın senin açından hiçbir mahsuru yoktur. Bugün murat 131'in sanayiye gitme ihtimali kadar 2021 model range roverinde sanayiye gitme ihtimali vardır. Kara düzen bu motorlarda en çok yaşanan olaylar zaten sırasıyla bellidir avans ayarı, distribütör, platin / meksefe cart curt... Bunlar zaten pahalı şeyler ve çözümlenmeyecek şeyler değil.

    Elimde 3 tane 81 ve 82 model E21 var. Baştan aşağı kendim restore ettirdim ve bir aracın istediğim gibi piyasaya çıkması 85.000 TL'yi buldu. Şuan satıyorum desem 400.000 TL'ye alacak adam/lar hazır! Bu iş aşk ve tutku işidir. Severek bindiğin sürece murat 131 senin için farklı bir klasman ve konumda olacaktır..

    Haaa şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Eğer paranız yetmiyor, mecbur 131 almak durumunda kalmışsanız ve en önemlisi sevgi ile binmeyecekseniz almayın. Söylediğim gibi sevgi ile binecekseniz murat 131'in olası masrafları cep yakmaz..

    Allah aşkına parası olan murat 131'e biner mi diyenler lütfen mesajımı alıntılamasın. 2018 E 180'e de biniyorum 82 model bmw e21'e de, murat 131'ede.. Bu iş sevgi ve tutku işidir.

    Sevgiler
  • 01-11-2021, 17:41:41
    #29
    EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk aracınız mı olacak, daha önce ne kullandınız
    şahsi aracım olmadı daha önce ama yeni model araçlardan çok fazla araç kullandım
  • 01-11-2021, 17:43:39
    #30
    Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, öncelikle sanayiden çıkamazsın külüstür arabaya para verme diyen kişilere itibar etme. Piyasa genelinde evet hurdaya dönmüş binlerce araba var. Fakat bunun olması tüm 131'lerin bu konumda olduğu anlamına asla gelmez...

    Çok eskiden beri klasikçi birisi olarak sana tavsiyem senin de söylediğin gibi adabına uygun restore edilmiş bir klasik 131 almanın senin açından hiçbir mahsuru yoktur. Bugün 2021 range rover'in sanayiye veya servise gitme ihtimali kadar murat 131'inde sanayiye gitme ihtimali vardır. Kara düzen bu motorlarda en çok yaşanan olaylar zaten sırasıyla bellidir avans ayarı, distribütör, platin / meksefe cart curt... Bunlar zaten pahalı şeyler ve çözümlenmeyecek şeyler değil.

    Elimde 3 tane 81 ve 82 model E21 var. Baştan aşağı kendim restore ettirdim ve bir aracın istediğim gibi piyasaya çıkması 85.000 TL'yi buldu. Şuan satıyorum desem 400.000 TL'ye alacak adam/lar hazır! Bu iş aşk ve tutku işidir. Severek bindiğin sürece murat 131 senin için farklı bir klasman ve konumda olacaktır..

    Haaa şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Eğer paranız yetmiyor, mecbur 131 almak durumunda kalmışsanız ve en önemlisi sevgi ile binmeyecekseniz almayın. Söylediğim gibi sevgi ile binecekseniz murat 131'in olası masrafları cep yakmaz..

    Allah aşkına parası olan murat 131'e biner mi diyenler lütfen mesajımı alıntılamasın. 2018 E 180'e de biniyorum 82 model bmw e21'e de, murat 131'ede.. Bu iş sevgi ve tutku işidir.

    Sevgiler
    Vakit ayırıp uzun uzun yazdığınız için teşekkür ederim, çok yüksek bütçem varken de murat düşünüyordum şuan da öyle. yani alınca severek bineceğim için murat diyorum yoksa ailemden de destek alıp daha iyi birşey alma şansım var ama malum bu piyasada 2000 model arabaya da 70 bin istiyorlar severek binmeyeceğim araç alacağıma murat nostalji hevesimi gidereyim diyorum
  • 01-11-2021, 17:44:09
    #31
    doguhansubas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsi aracım olmadı daha önce ama yeni model araçlardan çok fazla araç kullandım
    Kullanmak da çok zorlanırsınız baş da onu söyleyeyim, çok az konfor alacaksın kollarınız ayaklarınız en ufak trafikte felç olur
  • 01-11-2021, 17:45:12
    #32
    EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmak da çok zorlanırsınız baş da onu söyleyeyim, çok az konfor alacaksın kollarınız ayaklarınız en ufak trafikte felç olur
    istanbulda yaşıyorum aslında ama sabah akşam iş saatlerinde işe gidip gelen biri değilim ondan o konuyu dert etmiyorum pek geceleri çıkıp gezmeyi seven biriyim genelde
  • 01-11-2021, 17:46:00
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Dediği gibi sevgili kardeşim Murat 131, Şahin gibi araçların kaderi bozulmuş. Ben tek marş ile İstanbul'dan Bayburt'a gittim 131 ile aynı araçla geri İstanbul'a döndüm. Ne hortumunda şişme vardı, ne hararet sorunu vardı nede başka bir şey. Tüm bu nedenle bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur sözünü ekleyerek sana şimdiden hayırlı olmasını diliyorum.
  • 01-11-2021, 17:46:44
    #34
    Inoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediği gibi sevgili kardeşim Murat 131, Şahin gibi araçların kaderi bozulmuş. Ben tek marş ile İstanbul'dan Bayburt'a gittim 131 ile aynı araçla geri İstanbul'a döndüm. Ne hortumunda şişme vardı, ne hararet sorunu vardı nede başka bir şey. Tüm bu nedenle bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur sözünü ekleyerek sana şimdiden hayırlı olmasını diliyorum.
    teşekkür ederim yorum için, bu gidişle bu ay satın alacağım bulursam
  • 01-11-2021, 17:50:00
    #35
    Proton 416 almıştım 10 sene önce çok memnun kalmıştım. Parçalarıda pahalı değil. Kolay arıza yapan araba değil. En azından kaporta kalınlığı var. Facebook grupları ilgili.
  • 01-11-2021, 17:50:41
    #36
    skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proton 416 almıştım 10 sene önce çok memnun kalmıştım. Parçalarıda pahalı değil. Kolay arıza yapan araba değil. En azından kaporta kalınlığı var.
    nostalji olduğu için almak istiyorum aslında ben teşekkür ederim hocam güzel araçmış