skyrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Proton 416 almıştım 10 sene önce çok memnun kalmıştım. Parçalarıda pahalı değil. Kolay arıza yapan araba değil. En azından kaporta kalınlığı var.
nostalji olduğu için almak istiyorum aslında ben teşekkür ederim hocam güzel araçmış