doguhansubas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsi aracım olmadı daha önce ama yeni model araçlardan çok fazla araç kullandım
Kullanmak da çok zorlanırsınız baş da onu söyleyeyim, çok az konfor alacaksın kollarınız ayaklarınız en ufak trafikte felç olur