Selamlar, öncelikle sanayiden çıkamazsın külüstür arabaya para verme diyen kişilere itibar etme. Piyasa genelinde evet hurdaya dönmüş binlerce araba var. Fakat bunun olması tüm 131'lerin bu konumda olduğu anlamına asla gelmez...
Çok eskiden beri klasikçi birisi olarak sana tavsiyem senin de söylediğin gibi adabına uygun restore edilmiş bir klasik 131 almanın senin açından hiçbir mahsuru yoktur. Bugün 2021 range rover'in sanayiye veya servise gitme ihtimali kadar murat 131'inde sanayiye gitme ihtimali vardır. Kara düzen bu motorlarda en çok yaşanan olaylar zaten sırasıyla bellidir avans ayarı, distribütör, platin / meksefe cart curt... Bunlar zaten pahalı şeyler ve çözümlenmeyecek şeyler değil.
Elimde 3 tane 81 ve 82 model E21 var. Baştan aşağı kendim restore ettirdim ve bir aracın istediğim gibi piyasaya çıkması 85.000 TL'yi buldu. Şuan satıyorum desem 400.000 TL'ye alacak adam/lar hazır! Bu iş aşk ve tutku işidir. Severek bindiğin sürece murat 131 senin için farklı bir klasman ve konumda olacaktır..
Haaa şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Eğer paranız yetmiyor, mecbur 131 almak durumunda kalmışsanız ve en önemlisi sevgi ile binmeyecekseniz almayın. Söylediğim gibi sevgi ile binecekseniz murat 131'in olası masrafları cep yakmaz..
Allah aşkına parası olan murat 131'e biner mi diyenler lütfen mesajımı alıntılamasın. 2018 E 180'e de biniyorum 82 model bmw e21'e de, murat 131'ede.. Bu iş sevgi ve tutku işidir.
Sevgiler
Vakit ayırıp uzun uzun yazdığınız için teşekkür ederim, çok yüksek bütçem varken de murat düşünüyordum şuan da öyle. yani alınca severek bineceğim için murat diyorum yoksa ailemden de destek alıp daha iyi birşey alma şansım var ama malum bu piyasada 2000 model arabaya da 70 bin istiyorlar severek binmeyeceğim araç alacağıma murat nostalji hevesimi gidereyim diyorum