Dediği gibi sevgili kardeşim Murat 131, Şahin gibi araçların kaderi bozulmuş. Ben tek marş ile İstanbul'dan Bayburt'a gittim 131 ile aynı araçla geri İstanbul'a döndüm. Ne hortumunda şişme vardı, ne hararet sorunu vardı nede başka bir şey. Tüm bu nedenle bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur sözünü ekleyerek sana şimdiden hayırlı olmasını diliyorum.
teşekkür ederim yorum için, bu gidişle bu ay satın alacağım bulursam