EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmak da çok zorlanırsınız baş da onu söyleyeyim, çok az konfor alacaksın kollarınız ayaklarınız en ufak trafikte felç olur
istanbulda yaşıyorum aslında ama sabah akşam iş saatlerinde işe gidip gelen biri değilim ondan o konuyu dert etmiyorum pek geceleri çıkıp gezmeyi seven biriyim genelde