• 13-10-2021, 19:54:38
    #1
    Geçen gün otogara uğradım , pislik içinde , tuvaletler çatıları çökecek kapıları yok , iğrenç ötesi ,otogar içinde kolundan çekip bilet almaya götürecek tipler

    hijyensiz satılan gidalar , toz toprak , zamanında 140 journels istanbul esenler için gündem yapmıştı ama izmir konu olunca herkes bir yerlere kayboluyor.


    Alta yorumları bırakıyorum.

    https://www.google.com/maps/place/%C...138558!9m1!1b1
  • 13-10-2021, 19:56:47
    #2
    Yap-işlet-devret bitince yenilenecek, projesi hazır.
    https://www.izmir.bel.tr/tr/Haberler...oldu/44046/156
  • 13-10-2021, 20:00:49
    #3
    gerçekten izmire tatile gitmiştim fakat güzelim şehir gerçekten çok güzel olabilir neden bakmıyorlar ? merak ediyorum doğrusu
  • 13-10-2021, 20:04:23
    #4
    İzmirliyim diye söylemiyorum ama biraz abartı olmuş, Esenler otogarıyla teke tekte alır.
  • 13-10-2021, 20:06:59
    #5
    En büyük köy otogarı diyebiliriz.
  • 13-10-2021, 20:07:11
    #6
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yap-işlet-devret bitince yenilenecek, projesi hazır.
    https://www.izmir.bel.tr/tr/Haberler...oldu/44046/156
    mesajınızı görünce mutlu oldum açıkçası ,bu tarz kurumlara el koyulması gerekir ,





    2018 yılında haber yapmış yeni asır.


    https://www.yeniasir.com.tr/galeri/y...e-yakismiyor/2
  • 13-10-2021, 20:07:24
    #7
    yönetim belediyede değil bildiğim kadarıyla izotaşta. o da kime bağlı az çok tahmin edebilirsiniz
  • 13-10-2021, 20:09:29
    #8
    fâni editör.
    Ömrümde bir kere izmire gittim. Kuru fasülye pilavı güzel. Eritme kumru da güzel. Fakat sadece izmir değil egeden akdenize geçene kadar tüm ege lağım kokuyordu. Bir de heryer eski püskü. Tarih ayağına milleti kandırmışlar 😁 iyi olur inş
  • 13-10-2021, 20:10:01
    #9
    yönetim belediyede değil gayet normal bir durum, yeni projesini yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam. Bir kez gittim oraya fena sıkıntı bir yer