Ömrümde bir kere izmire gittim. Kuru fasülye pilavı güzel. Eritme kumru da güzel. Fakat sadece izmir değil egeden akdenize geçene kadar tüm ege lağım kokuyordu. Bir de heryer eski püskü. Tarih ayağına milleti kandırmışlar 😁 iyi olur inş