Konu
izmir otogarı pislik yuvası , korku tüneli gibi
13-10-2021, 20:10:01
#9
mertcangokgoz
yönetim belediyede değil gayet normal bir durum, yeni projesini yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam. Bir kez gittim oraya fena sıkıntı bir yer