İzmirliyim diye söylemiyorum ama biraz abartı olmuş, Esenler otogarıyla teke tekte alır.
1 hafta önce istanbula gittim fuar için , istanbul belediyesi kendisi yönetiyor otogarı , çok başarılı buldum , istanbulu arkadaşlar yazacaktır , istanbul kart ile tuvaletleri kullanabiliyorsunuz , sürekli temizlik personelleri var , izmir de içler acısı bir durum var.