Geçen gün otogara uğradım , pislik içinde , tuvaletler çatıları çökecek kapıları yok , iğrenç ötesi ,otogar içinde kolundan çekip bilet almaya götürecek tipler
hijyensiz satılan gidalar , toz toprak , zamanında 140 journels istanbul esenler için gündem yapmıştı ama izmir konu olunca herkes bir yerlere kayboluyor.
Alta yorumları bırakıyorum.
https://www.google.com/maps/place/%C...138558!9m1!1b1
izmir otogarı pislik yuvası , korku tüneli gibi
10
●234
- 13-10-2021, 19:54:38
- 13-10-2021, 19:56:47Yap-işlet-devret bitince yenilenecek, projesi hazır.
https://www.izmir.bel.tr/tr/Haberler...oldu/44046/156 - 13-10-2021, 20:04:23İzmirliyim diye söylemiyorum ama biraz abartı olmuş, Esenler otogarıyla teke tekte alır.
- 13-10-2021, 20:07:11mesajınızı görünce mutlu oldum açıkçası ,bu tarz kurumlara el koyulması gerekir ,MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2018 yılında haber yapmış yeni asır.
https://www.yeniasir.com.tr/galeri/y...e-yakismiyor/2 - 13-10-2021, 20:10:01yönetim belediyede değil gayet normal bir durum, yeni projesini yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam. Bir kez gittim oraya fena sıkıntı bir yer
