Geçen gün otogara uğradım , pislik içinde , tuvaletler çatıları çökecek kapıları yok , iğrenç ötesi ,otogar içinde kolundan çekip bilet almaya götürecek tipler

hijyensiz satılan gidalar , toz toprak , zamanında 140 journels istanbul esenler için gündem yapmıştı ama izmir konu olunca herkes bir yerlere kayboluyor.


Alta yorumları bırakıyorum.

https://www.google.com/maps/place/%C...138558!9m1!1b1