Konu
izmir otogarı pislik yuvası , korku tüneli gibi
13-10-2021, 20:07:24
#7
fasb
yönetim belediyede değil bildiğim kadarıyla izotaşta. o da kime bağlı az çok tahmin edebilirsiniz