Konu
izmir otogarı pislik yuvası , korku tüneli gibi
13-10-2021, 20:14:41
#11
pastelboya
aynı yer mi bilemem üni döneminden biliyorum şuan ki hali daha d berbattır belediye bi el atamıcak kadar bütçesiz mi aciz mi bilemiyorum. yerel halkın halden memnun sanırım