• 23-09-2021, 14:50:58
    #1
    AI Prof. ✍️
    Forumdaki birçok girişimci arkadaşımıza güzel bir fikir ve ilham vereceğine inandığım bir video.



    https://www.youtube.com/watch?v=bJ55o3i7azk
  • 23-09-2021, 14:53:52
    #2
    Zenginlerin yıllarca mağdur vari hayat hikayeleri anlatıldı

    bir zamanlar sabancı için çimento kağıdı topluyormuş diyorlardı madem zengin olunuyor bu kağıt toplayanlar neden hale geri de

    metro turizm sahibi için otogarda küçük çay ocağında çay götürüp getiriyormuş diyorlardı

    r10 da bir zamanlar benimdi ilk sahibi bendim kimse bilmiyor

    google için bir depo da başladı

    facebook için okul kantininde

    vs vs vs gidiyorlar
  • 23-09-2021, 14:59:14
    #3
    Şuanın şartları ile o zamanların şartları kesinlikle bir değildi.
    O zaman bunları başaran birisi belki şu anda başarısız olacaktı.
    • smmpanelnet
    smmpanelnet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-09-2021, 14:59:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok baba bir adama benziyor. Saygım daha da arttı videoyu izleyince.
  • 23-09-2021, 15:02:22
    #5
    AI Prof. ✍️
    Videoyu izlediniz mi, bilmiyorum. Ama ortada mağduriyetten çıkan bir başarı yok. Yıllarca biriken tecrübesini, anlattığı birkaç kelime de özetliyor. Örneğin, "bilmediğim işi yapmadım" diyor.

    Dediğiniz durumda, her zaman aynı işi yapan aynı noktada olmayabilir. Bu şey gibi. Siz de resim yapabilirsiniz, ünlü bir ressam da. İkiniz de resim yapmanız aynı noktaya varacağınızı mı gösterir?

    Burada anlattığınız her şey için de, şu videoyu izlemenizi tavsiye ederim:
    https://www.youtube.com/watch?v=JDF70R03AlI





    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenginlerin yıllarca mağdur vari hayat hikayeleri anlatıldı

    bir zamanlar sabancı için çimento kağıdı topluyormuş diyorlardı madem zengin olunuyor bu kağıt toplayanlar neden hale geri de

    metro turizm sahibi için otogarda küçük çay ocağında çay götürüp getiriyormuş diyorlardı

    r10 da bir zamanlar benimdi ilk sahibi bendim kimse bilmiyor

    google için bir depo da başladı

    facebook için okul kantininde

    vs vs vs gidiyorlar
  • 23-09-2021, 15:02:27
    #6
    Herkesin bir hikayesi vardır. Hayallerden gerçeklere.
  • 23-09-2021, 15:04:38
    #7
    mfcnsz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoyu izlediniz mi, bilmiyorum. Ama ortada mağduriyetten çıkan bir başarı yok. Yıllarca biriken tecrübesini, anlattığı birkaç kelime de özetliyor. Örneğin, "bilmediğim işi yapmadım" diyor.

    Dediğiniz durumda, her zaman aynı işi yapan aynı noktada olmayabilir. Bu şey gibi. Siz de resim yapabilirsiniz, ünlü bir ressam da. İkiniz de resim yapmanız aynı noktaya varacağınızı mı gösterir?

    Burada anlattığınız her şey için de, şu videoyu izlemenizi tavsiye ederim:
    https://www.youtube.com/watch?v=JDF70R03AlI

    Biz onları izleye izleye büyüdük arka koltuk programı vardı
  • 23-09-2021, 15:05:19
    #8
    AI Prof. ✍️
    Günümüzde başarısız olsaydı, şu anda bu işini devam ettiremezdi. Başarı süreklilik isteyen bir şeydir. Yıllarca büyük firmalar, günümüze bile gelemeden o kadar büyük olmalarına rağmen battılar. Kısaca, şartlar her zaman eşit.


    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanın şartları ile o zamanların şartları kesinlikle bir değildi.
    O zaman bunları başaran birisi belki şu anda başarısız olacaktı.
  • 23-09-2021, 15:09:40
    #9
    AI Prof. ✍️
    Evet, o programda da güzel şeyler paylaşmıştı. Yani, beğenmediyseniz izlemeyebilirsiniz. Anlatılan şeyin, tutarsız ve gerçeklikten uzak olduğunu da düşünebilirsiniz. Tercih sizin.


    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz onları izleye izleye büyüdük arka koltuk programı vardı