Videoyu izlediniz mi, bilmiyorum. Ama ortada mağduriyetten çıkan bir başarı yok. Yıllarca biriken tecrübesini, anlattığı birkaç kelime de özetliyor. Örneğin, "bilmediğim işi yapmadım" diyor.

Dediğiniz durumda, her zaman aynı işi yapan aynı noktada olmayabilir. Bu şey gibi. Siz de resim yapabilirsiniz, ünlü bir ressam da. İkiniz de resim yapmanız aynı noktaya varacağınızı mı gösterir?

Burada anlattığınız her şey için de, şu videoyu izlemenizi tavsiye ederim:
https://www.youtube.com/watch?v=JDF70R03AlI





DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zenginlerin yıllarca mağdur vari hayat hikayeleri anlatıldı

bir zamanlar sabancı için çimento kağıdı topluyormuş diyorlardı madem zengin olunuyor bu kağıt toplayanlar neden hale geri de

metro turizm sahibi için otogarda küçük çay ocağında çay götürüp getiriyormuş diyorlardı

r10 da bir zamanlar benimdi ilk sahibi bendim kimse bilmiyor

google için bir depo da başladı

facebook için okul kantininde

vs vs vs gidiyorlar