Evet, o programda da güzel şeyler paylaşmıştı. Yani, beğenmediyseniz izlemeyebilirsiniz. Anlatılan şeyin, tutarsız ve gerçeklikten uzak olduğunu da düşünebilirsiniz. Tercih sizin.


DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz onları izleye izleye büyüdük arka koltuk programı vardı