Zenginlerin yıllarca mağdur vari hayat hikayeleri anlatıldı
bir zamanlar sabancı için çimento kağıdı topluyormuş diyorlardı madem zengin olunuyor bu kağıt toplayanlar neden hale geri de
metro turizm sahibi için otogarda küçük çay ocağında çay götürüp getiriyormuş diyorlardı
r10 da bir zamanlar benimdi ilk sahibi bendim kimse bilmiyor
google için bir depo da başladı
facebook için okul kantininde
vs vs vs gidiyorlar