Zenginlerin yıllarca mağdur vari hayat hikayeleri anlatıldı

bir zamanlar sabancı için çimento kağıdı topluyormuş diyorlardı madem zengin olunuyor bu kağıt toplayanlar neden hale geri de

metro turizm sahibi için otogarda küçük çay ocağında çay götürüp getiriyormuş diyorlardı

r10 da bir zamanlar benimdi ilk sahibi bendim kimse bilmiyor

google için bir depo da başladı

facebook için okul kantininde

vs vs vs gidiyorlar