• 14-09-2021, 15:04:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar dün çok ateşli ve her yeri ağrıyordu test yaptırdık pozitif çıktı. ( İlgilendiğim için bende çıkma ihtimali de çok yüksek. )
    Daha önce bu hastalığı atlatan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum evde nane limon tarzı neler yapabiliriz.
    Bir kutu da ilaç verdiler sabah akşam 8 tane içilecek sonrasında 3 tane.

    NOT: 3 gün önce Kuzenimin 37 yaşında patronu bu hastalıktan vefat etti.
    Kuzenimin annesiyle annem görüşmüştü onun annesinde bir şey yok fakat benim annemde çıktı ek olarak düğüne katılmışlarda oradan da kapmış olabilir.
  • 14-09-2021, 15:08:20
    #2
    Geçmiş olsun aile hekimi vitamin yazmıştı çok iyi geliyordu
  • 14-09-2021, 15:08:31
    #3
    2 haftada atlatir hocam ilaclari icmesi yeterli.gecmis olsun
  • 14-09-2021, 15:09:29
    #4
    Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim sende kendine dikkat et
  • 14-09-2021, 15:10:33
    #5
    mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar dün çok ateşli ve her yeri ağrıyordu test yaptırdık pozitif çıktı. ( İlgilendiğim için bende çıkma ihtimali de çok yüksek. )
    Daha önce bu hastalığı atlatan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum evde nane limon tarzı neler yapabiliriz.
    Bir kutu da ilaç verdiler sabah akşam 8 tane içilecek sonrasında 3 tane.
    Öncelikle çok geçmiş olsun verilen ilaçlara doktorların tavsiyelerine uyunuz. Kan sulandırıcı kullanabilirsiniz tanıdığınız doktorlardan teyit alın mutlaka bana da doktor arkadaşlarım tavsiye etmişti iğneli olanlardan kullanıyordum. 1 sene oldu geçireli.
  • 14-09-2021, 15:10:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    @mct0300; Selamlar geçmiş olsun, aşılarını olmuşmuydu ? Biontechmi Sinovacmi?
  • 14-09-2021, 15:15:24
    #7
    mimarkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun aile hekimi vitamin yazmıştı çok iyi geliyordu
    Teşekkürler hocam aklımda bulunsun.

    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 haftada atlatir hocam ilaclari icmesi yeterli.gecmis olsun
    İnşallah hocam 3 gün önce kuzenimin 37 yaşında patronunu kaybettik bu hastalıkdan o yüzden korku var biraz.
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim sende kendine dikkat et
    Allah razı olsun teşekkürler.
    AVRL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle çok geçmiş olsun verilen ilaçlara doktorların tavsiyelerine uyunuz. Kan sulandırıcı kullanabilirsiniz tanıdığınız doktorlardan teyit alın mutlaka bana da doktor arkadaşlarım tavsiye etmişti iğneli olanlardan kullanıyordum. 1 sene oldu geçireli.
    Teyzem olup atlattıktan sonra ciğerlere inmişti bu yüzden bahsettiğiniz göbekten vurulan kan sulandırıcıdan bir süre kullanmıştı.
    Bunu mutlaka dikkate almamız gerekiyor galiba.
    Beytullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mct0300; Selamlar geçmiş olsun, aşılarını olmuşmuydu ? Biontechmi Sinovacmi?
    Selamlar hocam ilk aşısını oldu fakat 2. aşıya günü geldiği halde çevredeki boş söylentiler yüzünden gitmemişti.
  • 14-09-2021, 15:19:59
    #8
    Geçmiş olsun hocam, acil şifalar dilerim. Özellikle her ağrı kesiciyi almasın. Doktorun tavsiye ettiği ilaçları kullansın. Bol bol su içsin. Bünyeyi güçlendirecek vitamin takviyesi yapabilirsiniz. Ayrıca öksürük içinde az miktarda Deniz Kadayıfı alıp sütle birlikte kaynatıp içebilirsiniz. Aldığınız yere sorun tarif edecektir. Pandemiden önce kilosu 250-300 TL idi pandemide 1000 TL' ye çıktı kilosu. Herkes fırsat peşinde....
  • 14-09-2021, 15:23:01
    #9
    mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam aklımda bulunsun.


    İnşallah hocam 3 gün önce kuzenimin 37 yaşında patronunu kaybettik bu hastalıkdan o yüzden korku var biraz.

    Allah razı olsun teşekkürler.

    Teyzem olup atlattıktan sonra ciğerlere inmişti bu yüzden bahsettiğiniz göbekten vurulan kan sulandırıcıdan bir süre kullanmıştı.
    Bunu mutlaka dikkate almamız gerekiyor galiba.

    Selamlar hocam ilk aşısını oldu fakat 2. aşıya günü geldiği halde çevredeki boş söylentiler yüzünden gitmemişti.
    Evet bu hastalıkta çok faydası oluyor ama annenizin kullanmasında bir sakınca olup olmadığını mutlaka bir doktordan sorun.