Teşekkürler hocam aklımda bulunsun.
İnşallah hocam 3 gün önce kuzenimin 37 yaşında patronunu kaybettik bu hastalıkdan o yüzden korku var biraz.
Allah razı olsun teşekkürler.
Teyzem olup atlattıktan sonra ciğerlere inmişti bu yüzden bahsettiğiniz göbekten vurulan kan sulandırıcıdan bir süre kullanmıştı.
Bunu mutlaka dikkate almamız gerekiyor galiba.
Selamlar hocam ilk aşısını oldu fakat 2. aşıya günü geldiği halde çevredeki boş söylentiler yüzünden gitmemişti.
Evet bu hastalıkta çok faydası oluyor ama annenizin kullanmasında bir sakınca olup olmadığını mutlaka bir doktordan sorun.