mimarkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun aile hekimi vitamin yazmıştı çok iyi geliyordu
Teşekkürler hocam aklımda bulunsun.

bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 haftada atlatir hocam ilaclari icmesi yeterli.gecmis olsun
İnşallah hocam 3 gün önce kuzenimin 37 yaşında patronunu kaybettik bu hastalıkdan o yüzden korku var biraz.
WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim sende kendine dikkat et
Allah razı olsun teşekkürler.
AVRL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle çok geçmiş olsun verilen ilaçlara doktorların tavsiyelerine uyunuz. Kan sulandırıcı kullanabilirsiniz tanıdığınız doktorlardan teyit alın mutlaka bana da doktor arkadaşlarım tavsiye etmişti iğneli olanlardan kullanıyordum. 1 sene oldu geçireli.
Teyzem olup atlattıktan sonra ciğerlere inmişti bu yüzden bahsettiğiniz göbekten vurulan kan sulandırıcıdan bir süre kullanmıştı.
Bunu mutlaka dikkate almamız gerekiyor galiba.
Beytullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@mct0300; Selamlar geçmiş olsun, aşılarını olmuşmuydu ? Biontechmi Sinovacmi?
Selamlar hocam ilk aşısını oldu fakat 2. aşıya günü geldiği halde çevredeki boş söylentiler yüzünden gitmemişti.