Geçmiş olsun aile hekimi vitamin yazmıştı çok iyi geliyordu
Teşekkürler hocam aklımda bulunsun.
2 haftada atlatir hocam ilaclari icmesi yeterli.gecmis olsun
İnşallah hocam 3 gün önce kuzenimin 37 yaşında patronunu kaybettik bu hastalıkdan o yüzden korku var biraz.
Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim sende kendine dikkat et
Allah razı olsun teşekkürler.
Öncelikle çok geçmiş olsun verilen ilaçlara doktorların tavsiyelerine uyunuz. Kan sulandırıcı kullanabilirsiniz tanıdığınız doktorlardan teyit alın mutlaka bana da doktor arkadaşlarım tavsiye etmişti iğneli olanlardan kullanıyordum. 1 sene oldu geçireli.
Teyzem olup atlattıktan sonra ciğerlere inmişti bu yüzden bahsettiğiniz göbekten vurulan kan sulandırıcıdan bir süre kullanmıştı.
Bunu mutlaka dikkate almamız gerekiyor galiba.
@mct0300; Selamlar geçmiş olsun, aşılarını olmuşmuydu ? Biontechmi Sinovacmi?
Selamlar hocam ilk aşısını oldu fakat 2. aşıya günü geldiği halde çevredeki boş söylentiler yüzünden gitmemişti.