Merhaba arkadaşlar dün çok ateşli ve her yeri ağrıyordu test yaptırdık pozitif çıktı. ( İlgilendiğim için bende çıkma ihtimali de çok yüksek. )
Daha önce bu hastalığı atlatan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum evde nane limon tarzı neler yapabiliriz.
Bir kutu da ilaç verdiler sabah akşam 8 tane içilecek sonrasında 3 tane.

NOT: 3 gün önce Kuzenimin 37 yaşında patronu bu hastalıktan vefat etti.
Kuzenimin annesiyle annem görüşmüştü onun annesinde bir şey yok fakat benim annemde çıktı ek olarak düğüne katılmışlarda oradan da kapmış olabilir.