Merhaba arkadaşlar dün çok ateşli ve her yeri ağrıyordu test yaptırdık pozitif çıktı. ( İlgilendiğim için bende çıkma ihtimali de çok yüksek. )
Daha önce bu hastalığı atlatan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum evde nane limon tarzı neler yapabiliriz.
Bir kutu da ilaç verdiler sabah akşam 8 tane içilecek sonrasında 3 tane.
Öncelikle çok geçmiş olsun verilen ilaçlara doktorların tavsiyelerine uyunuz. Kan sulandırıcı kullanabilirsiniz tanıdığınız doktorlardan teyit alın mutlaka bana da doktor arkadaşlarım tavsiye etmişti iğneli olanlardan kullanıyordum. 1 sene oldu geçireli.