• 12-09-2021, 00:10:06
    #10
    Şimdi kabul edelim, bir çok insanda kuyruk acısı var. İnsanlar biriyle sevgili olmaktan değil, muhtemel bir ayrılığın sonucu olarak acı çekmekten korkuyorlar. Daha önce bir çok kez yaşadıkları şeyleri yaşamak istemiyorlar. İnsanlar gerçeklerle yüzleşmekten korkuyorlar artık.
  • 12-09-2021, 00:10:31
    #11
    Ben genelde yaşlı insanlarla muhabbet etmeyi severim. 70-80 yaşlarında dedelerimizle. Niye evlenmiyosun diye sorduklarında kadın dırdırı çekmek istemiyorum diyorum. O aklına sahip çık diyolar mesela. Yani kadınlarda birine bağlı kalmadan gerisini anladınız işte. Bir sürü dost eş akraba herkeste aynı muhabbet evlenme diyenlerin hepsi de evli. Bu da askerlik gibi galiba gitmeyince anlaşılmıyor. Ama sizin kafanız bende de var hocam. Bundan 20 yıl sonra neler olacağı şimdiden belli.
  • 12-09-2021, 00:10:49
    #12
    Evlenmek için aceleye gerek yok.Bizde zamanında hangi kızla çıksak hemen evlilik düşünüyordu Sonunda evlendik. Yoksa biraz flört olsun diye hep istemişimdir.Bi türlü öyle bir şeyim olmadı.Hangi ara konu sürekli evliliğe geliyordu hiç anlamıyordum. Bence sizinki şans
  • 12-09-2021, 00:13:45
    #13
    Birisinden kendini sevmeni istiyorsun, çok zor olsa gerek. Herkes, herkes için fedakar olamaz. Nasıl biri istiyorsan kafada profil oluşturun, ne yapar ne eder dedikten sonra o ortamlara gidin. Anladığım kadarıyla bu ortamda daha çok kalkar-yatarsınız.
  • 12-09-2021, 00:28:17
    #14
    İnsanlar zaman istiyorlar senden hocam. Sen hemen duygusal sevgili moduna bağlıyorsun. Daha tam tanışmadan vakit geçirmeden karşındaki insanı evlenelim, sevgili olalım pembe panjurlu evimiz olsun diye ürkütüyorsan kaçıyor olabilirler.
    Biraz zamana bıraksan?

    Ayrıca 6 sene diyorsun , yani 21 22 yaşından beri "flört" durumun olmamış senin. Birazcık yabancılaşmış olabilir misin bu duruma.
    4-5 Kişi diyorsan hataları biraz kendinde araman lazım. Mesela başlığın hiç hoş değil. "Aklı başında kadın bulamadım". Seninle bir ilişkiyi kabul etmeyen, sadece flört etmek isteyen, ya da daha erken diyen kadın Aklı başında olmuyor mu ?

    Hatalısın. Toparlanma sürecin daha sürmeli. Herkes senin istediğin gibi düşünmek zorunda değil. Tanışalım 3 yemek yiyelim konuşalım gelecek hayalleri kuralım. O senin hayallerin. Karşındakini de düşün.
    Ayrıca 4 ayda 5-6 kadın ile görüşmüşsün. Yani 30 günde 1 desek. hadi aralara 5 gün koyayım ayıp olmasın 20 25 günde 1 kadınla tekrar tanışıp ciddi ilişki düşünüyorsun. Duygusal bir boşluğun var. Doldurmaya mı çalışıyorsun?
    Silkelen ve kendine gel kardeşim
  • 12-09-2021, 00:29:33
    #15
    muzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar zaman istiyorlar senden hocam. Sen hemen duygusal sevgili moduna bağlıyorsun. Daha tam tanışmadan vakit geçirmeden karşındaki insanı evlenelim, sevgili olalım pembe panjurlu evimiz olsun diye ürkütüyorsan kaçıyor olabilirler.
    Biraz zamana bıraksan?

    Ayrıca 6 sene diyorsun , yani 21 22 yaşından beri "flört" durumun olmamış senin. Birazcık yabancılaşmış olabilir misin bu duruma.
    4-5 Kişi diyorsan hataları biraz kendinde araman lazım. Mesela başlığın hiç hoş değil. "Aklı başında kadın bulamadım". Seninle bir ilişkiyi kabul etmeyen, sadece flört etmek isteyen, ya da daha erken diyen kadın Aklı başında olmuyor mu ?

    Hatalısın. Toparlanma sürecin daha sürmeli. Herkes senin istediğin gibi düşünmek zorunda değil. Tanışalım 3 yemek yiyelim konuşalım gelecek hayalleri kuralım. O senin hayallerin. Karşındakini de düşün.
    Ayrıca 4 ayda 5-6 kadın ile görüşmüşsün. Yani 30 günde 1 desek. hadi aralara 5 gün koyayım ayıp olmasın 20 25 günde 1 kadınla tekrar tanışıp ciddi ilişki düşünüyorsun. Duygusal bir boşluğun var. Doldurmaya mı çalışıyorsun?
    Silkelen ve kendine gel kardeşim
    Tokat gibi geldi, çok doğru.
  • 12-09-2021, 00:34:29
    #16
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tokat gibi geldi, çok doğru.
    Önerim:

    Bir süre duygusal anlamda hayatını akışına bırakmalısın. Toplum baskısı, aile baskısı olabilir. "Biri yok mu ?" "Evlensene artık" "E zamanın gelmiş" Eğer böyle baskılar var ise umurunda olmasın hatalı evlilik yaparsın.
    Planlı görüşmeler, arkadaşlarının seninle tanıştırdıkları, eski kız arkadaşları, iş yerindeki kadınlar, çok uzun zamandır görüşmediğin ve eskiden arkadaşın olan kadınlar vb. Bunlardan kesinlikle uzak dur. Olmaz.
    Ve son olarak Aşık ol. "Evlenmem lazım" " İlişkim olsun" ile olmaz. Belki bir markette alışveriş yaparken, belki bir simit kuyruğunda hiç farketmez. O seni bulur sen de onu bulursun. Doğrusu budur. Bırak kendini akışına.

    Umarım aradığın AŞKI bulursun. mantıklı düğündüğün bir evliliği değil.
  • 12-09-2021, 00:42:05
    #17
    Iyi de bir ay tamamlamadan, daha yeni tanistigin biriyle neden ve nasil ciddi dusunuyorsun, hemen sevgili olalim ve evlenelim moduna giriyorsun?
    • flyingatm
    flyingatm bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-09-2021, 01:03:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hocam yemiş içmiş yatmışssın daha ne istiyosun hmnakyoim