• 12-09-2021, 01:16:36
    #19
    Söylediklerin yaptıklarınla ters kafadan. Son olarak evlenmeyin diyorum.
  • 12-09-2021, 09:33:22
    #20
    1.kız fuckbuddy
    2.kız gerçekten doğru söylüyorsa haklı.
    3.kız ego ve ilgi avcısı

    2.kız aklı başında birisiydi hatayı kendinde aramalısın hocam
  • 12-09-2021, 09:36:14
    #21
    Evlilik için kaliteli insan bulmak gerekiyor.
    Kaliteli insan bulmak için ise kaliteli insan olmak gerekiyor.
    6 ayda denemediğin ilişki türü kalmamış. Sonrada gelmiş piyasada adam akıllı kız yok diyorsun.
  • 12-09-2021, 10:55:12
    #22
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.kız fuckbuddy
    2.kız gerçekten doğru söylüyorsa haklı.
    3.kız ego ve ilgi avcısı

    2.kız aklı başında birisiydi hatayı kendinde aramalısın hocam
    deneyimler okurken aynı şeyleri düşündüm reis
  • 13-09-2021, 10:30:27
    #24
    ünideki ilk yılımda tam kafama göre bi kız bulmuştum,bikaç ay sevgili olarak gezdik tozduk.kimsenin hayatına karışmam,yargılamam ama evlenmeden önce ilişkiye karşıyım ben.kızla ilgili ben ciddi düşünceler kurmaya başladım işte iyi anlaşıyoruz filan diye seviniyorum.bi gün kız demez mi,sevgili olalım,beraber yaşayalım hatda çocuk yapalım ama ben evlilige karşıyım....o anı hala unutamıyorum arkadaş,zaten herşeyi kabul etmişsin.bitek bi kagıda atılacak imzaya olmaz diyorsun.yok ben evlenmem dedi gitti öyle.2007-2008 yıllarıydı bu olay,hala bekarım çok sevgili bulan,önüne gelenle takılan birisi filan degilim.düzgün,seviyeli ilişkiden yanayım.ama yaşadıgım küçük yerde dahi kızlar evlilik diyince kaçıyorlar.çok yakın bi arkadaş 4 yıllık sevgilisinden ayrıldı geçen yıl mesela,şaşırdım.daha önce konuşmamışlar evlilik filan hiç,anı yaşayalım demişler.4 yıl sonra çocuk evlilik teklifi yaptı,kız ne evlenmesi lan diye terkedip gitti adamı.ortalık çok garip oldu valla...
  • 13-09-2021, 10:45:53
    #25
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hayır ben mi yanlış insanlarla karşılaştım bilmiyorum. Ama ben hala eski kafalıyım. 10 tane flört değil 1 tane sevgilim olur, denenir, her şey iyiyse evlilik düşünülür.

    Ama günümüzde her şeyin cılkı çıkmış durumda.


    Sizin düşünceleriniz nedir?
    Ben eski kafalıyım diyorsun, aşkı sevgiyi arıyorum diyorsun ama o kadar kadınla 6 ay içinde birliktelik yaşamışsın ve üstüne ESKİ KAFALIYIM diyerek seviştiğinden vs. bahsetmişsin.

    Bir laf vardır, kişi niyeti üzerinedir.
  • 13-09-2021, 11:41:30
    #26
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben eski kafalıyım diyorsun, aşkı sevgiyi arıyorum diyorsun ama o kadar kadınla 6 ay içinde birliktelik yaşamışsın ve üstüne ESKİ KAFALIYIM diyerek seviştiğinden vs. bahsetmişsin.

    Bir laf vardır, kişi niyeti üzerinedir.
    100 sene öncesinin değil 10 sene öncesinin eski kafalısıyım hocam ben.
  • 13-09-2021, 12:11:02
    #27
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 sene öncesinin değil 10 sene öncesinin eski kafalısıyım hocam ben.
    Hmm.. Tamam o halde. Aynı kafada insanlarla karşılaşmanız dileği ile.