2021 senesinde aklı başında kadın bulamamak
28
●762
- 12-09-2021, 09:36:14Evlilik için kaliteli insan bulmak gerekiyor.
Kaliteli insan bulmak için ise kaliteli insan olmak gerekiyor.
6 ayda denemediğin ilişki türü kalmamış. Sonrada gelmiş piyasada adam akıllı kız yok diyorsun. - 12-09-2021, 10:55:12deneyimlerSAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okurken aynı şeyleri düşündüm reis
- 13-09-2021, 10:30:27ünideki ilk yılımda tam kafama göre bi kız bulmuştum,bikaç ay sevgili olarak gezdik tozduk.kimsenin hayatına karışmam,yargılamam ama evlenmeden önce ilişkiye karşıyım ben.kızla ilgili ben ciddi düşünceler kurmaya başladım işte iyi anlaşıyoruz filan diye seviniyorum.bi gün kız demez mi,sevgili olalım,beraber yaşayalım hatda çocuk yapalım ama ben evlilige karşıyım....o anı hala unutamıyorum
arkadaş,zaten herşeyi kabul etmişsin.bitek bi kagıda atılacak imzaya olmaz diyorsun.yok ben evlenmem dedi gitti öyle.2007-2008 yıllarıydı bu olay,hala bekarım
çok sevgili bulan,önüne gelenle takılan birisi filan degilim.düzgün,seviyeli ilişkiden yanayım.ama yaşadıgım küçük yerde dahi kızlar evlilik diyince kaçıyorlar.çok yakın bi arkadaş 4 yıllık sevgilisinden ayrıldı geçen yıl mesela,şaşırdım.daha önce konuşmamışlar evlilik filan hiç,anı yaşayalım demişler.4 yıl sonra çocuk evlilik teklifi yaptı,kız ne evlenmesi lan diye terkedip gitti adamı.ortalık çok garip oldu valla...
- 13-09-2021, 10:45:53Ben eski kafalıyım diyorsun, aşkı sevgiyi arıyorum diyorsun ama o kadar kadınla 6 ay içinde birliktelik yaşamışsın ve üstüne ESKİ KAFALIYIM diyerek seviştiğinden vs. bahsetmişsin.flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir laf vardır, kişi niyeti üzerinedir. - 13-09-2021, 11:41:30100 sene öncesinin değil 10 sene öncesinin eski kafalısıyım hocam ben._ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2021, 12:11:02Hmm.. Tamam o halde. Aynı kafada insanlarla karşılaşmanız dileği ile.flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sevgili bulan,önüne gelenle takılan birisi filan degilim.düzgün,seviyeli ilişkiden yanayım.ama yaşadıgım küçük yerde dahi kızlar evlilik diyince kaçıyorlar.çok yakın bi arkadaş 4 yıllık sevgilisinden ayrıldı geçen yıl mesela,şaşırdım.daha önce konuşmamışlar evlilik filan hiç,anı yaşayalım demişler.4 yıl sonra çocuk evlilik teklifi yaptı,kız ne evlenmesi lan diye terkedip gitti adamı.ortalık çok garip oldu valla...