Hayır ben mi yanlış insanlarla karşılaştım bilmiyorum. Ama ben hala eski kafalıyım. 10 tane flört değil 1 tane sevgilim olur, denenir, her şey iyiyse evlilik düşünülür.
Ama günümüzde her şeyin cılkı çıkmış durumda.
Sizin düşünceleriniz nedir?
Ben eski kafalıyım diyorsun, aşkı sevgiyi arıyorum diyorsun ama o kadar kadınla 6 ay içinde birliktelik yaşamışsın ve üstüne ESKİ KAFALIYIM diyerek seviştiğinden vs. bahsetmişsin.
Bir laf vardır, kişi niyeti üzerinedir.