Ben genelde yaşlı insanlarla muhabbet etmeyi severim. 70-80 yaşlarında dedelerimizle. Niye evlenmiyosun diye sorduklarında kadın dırdırı çekmek istemiyorum diyorum. O aklına sahip çık diyolar mesela. Yani kadınlarda birine bağlı kalmadan gerisini anladınız işte. Bir sürü dost eş akraba herkeste aynı muhabbet evlenme diyenlerin hepsi de evli. Bu da askerlik gibi galiba gitmeyince anlaşılmıyor. Ama sizin kafanız bende de var hocam. Bundan 20 yıl sonra neler olacağı şimdiden belli.