Tokat gibi geldi, çok doğru.
Önerim:
Bir süre duygusal anlamda hayatını akışına bırakmalısın. Toplum baskısı, aile baskısı olabilir. "Biri yok mu ?" "Evlensene artık" "E zamanın gelmiş" Eğer böyle baskılar var ise umurunda olmasın hatalı evlilik yaparsın.
Planlı görüşmeler, arkadaşlarının seninle tanıştırdıkları, eski kız arkadaşları, iş yerindeki kadınlar, çok uzun zamandır görüşmediğin ve eskiden arkadaşın olan kadınlar vb. Bunlardan kesinlikle uzak dur. Olmaz.
Ve son olarak Aşık ol. "Evlenmem lazım" " İlişkim olsun" ile olmaz. Belki bir markette alışveriş yaparken, belki bir simit kuyruğunda hiç farketmez. O seni bulur sen de onu bulursun. Doğrusu budur. Bırak kendini akışına.
Umarım aradığın AŞKI bulursun. mantıklı düğündüğün bir evliliği değil.