Evlenmek için aceleye gerek yok.Bizde zamanında hangi kızla çıksak hemen evlilik düşünüyordu

Sonunda evlendik. Yoksa biraz flört olsun diye hep istemişimdir.Bi türlü öyle bir şeyim olmadı.Hangi ara konu sürekli evliliğe geliyordu hiç anlamıyordum. Bence sizinki şans