güvendiğim dağın kendisi karmış
42
●1.206
- 11-09-2021, 14:00:5111 aylık ilişki bittiğinde ertesi gün ayrılma sebebi olan kişilerle konsere gidiyorsa ve 1 hafta sonra o çocukla ilişki başlatıyorsa.
Sana söyleyebileceğim tek şey var, bazı karaktersizlerden kurtulduğunda üzülmek yerine sevinmelisin. Düşün 1 yıl daha ilişki yaşadığını böyle bir kişiyle? Kim ister bunu...
"Ailem seferber oldu düzeleyim diye fayda etmiyor " demişsin yaşında genç daha 15-16, yokmuş gibi düşün ve hayatına bir kişi alırken daha seçici, daha dikkatli ol. Ve bir kişiye bağlanmak istiyorsan bence bunu duygusal sınırlarını belirleyecek şekilde gerçekleştir. 4 milyar civarı kadın vardır en az dünyada üzülmene değmez bence.. - 11-09-2021, 14:06:00vay anam vay. senin için üzülürken, 15 sene öncesine gidip kendim içinde bir kez daha üzüldüm. konuştuğum kişilerden şöyle yap böyle yap diyenler oldu olmasına da yaşamadan, çekmeden hiç bir işe yaramıyor. burada yazanların çoğu abin yaşında belli ki. hepsi de doğru şeyler yazıyor. yapabiliyorsan onların dediğini yap, uygula faydasını görürsün. benim diyebileceğim tek şey; bu olayın acısı senden geçtikten sonra yani normal düşünmeye başlayabildikten sonra şunu hayatına sok; gözü yolda olan her zaman gider. Ama erken gider ama geç gider. Her türlü gider. gidici birini gördüğün an sakın ha sakın hayatında daha fazla durmasına müsaade etme. o an def et. ki daha fazla bağlanma, bağlandığın kadar acısın canın daha fazla ilerlemesin. yoksa nasıl, nasıl olur sorularıyla ömür çürütürsün.
- 11-09-2021, 17:16:45Şuan biz ne desek hocam sana boş gelecek.Bunlar bilemiyor diyeceksin(ama buradaki bir çok insan tecrübelidir.) içinden o kız başkaydı diyeceksin. Üzülme demiyorum üzül,ağla hatta hüngür hüngür ağla,sabahlara kadar kafayı ye.Ama kendine 1-2 hafta süre ver o süreden sonra bunun bir hayat tecrübesi olarak düşün sonra dimdik ayağa kalk yoluna devam et.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızı kesinlikle arama ,sorma bu saatten sonra.
Benzer bir durumu zamanında bende yaşadım ve çok üzülmüştüm.Ablamın bir sözü beni kendime getirdi .Sözü şuydu.
Şöyle düşün eğer bu kızla evlenseydin çocuğunuz olsaydı. O zaman bunu yaşasaydın ne olacaktı ?
Bence şuanda böyle bir şey olması iyi olmuş.Bu kişiyle hayat geçmeyeceğini şimdiden öğrenmişsin. - 11-09-2021, 17:38:44Evet bu beni de çok rahatlattı hocam sağolunSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle