hocam bunlara tecrübe olarak bak, ileri zamanda diyeceksin ki iyi ki bunu yaşamışım da tecrübe oldu, şimdi unut onu çünkü ondan da ayrılıp başkasıyla birlikte olup aynısını ona da yapacak