11 aylık ilişki bittiğinde ertesi gün ayrılma sebebi olan kişilerle konsere gidiyorsa ve 1 hafta sonra o çocukla ilişki başlatıyorsa.
Sana söyleyebileceğim tek şey var, bazı karaktersizlerden kurtulduğunda üzülmek yerine sevinmelisin. Düşün 1 yıl daha ilişki yaşadığını böyle bir kişiyle? Kim ister bunu...
"Ailem seferber oldu düzeleyim diye fayda etmiyor " demişsin yaşında genç daha 15-16, yokmuş gibi düşün ve hayatına bir kişi alırken daha seçici, daha dikkatli ol. Ve bir kişiye bağlanmak istiyorsan bence bunu duygusal sınırlarını belirleyecek şekilde gerçekleştir. 4 milyar civarı kadın vardır en az dünyada üzülmene değmez bence..