Sefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan biz ne desek hocam sana boş gelecek.Bunlar bilemiyor diyeceksin(ama buradaki bir çok insan tecrübelidir.) içinden o kız başkaydı diyeceksin. Üzülme demiyorum üzül,ağla hatta hüngür hüngür ağla,sabahlara kadar kafayı ye.Ama kendine 1-2 hafta süre ver o süreden sonra bunun bir hayat tecrübesi olarak düşün sonra dimdik ayağa kalk yoluna devam et.
Kızı kesinlikle arama ,sorma bu saatten sonra.
Benzer bir durumu zamanında bende yaşadım ve çok üzülmüştüm.Ablamın bir sözü beni kendime getirdi .Sözü şuydu.

Şöyle düşün eğer bu kızla evlenseydin çocuğunuz olsaydı. O zaman bunu yaşasaydın ne olacaktı ?

Bence şuanda böyle bir şey olması iyi olmuş.Bu kişiyle hayat geçmeyeceğini şimdiden öğrenmişsin.
Evet bu beni de çok rahatlattı hocam sağolun