Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar öncelikle, 11 aylık sevgilim ile güzel bir ilişkimiz vardı kendisi başka okula nakil aldırmıştı ve okullar açıldı. Çok fazla erkek ortamına girmemesini istedim rahatsız olduğumdan dolayı ve beklemediğim birkaç harekette bulundu. İlk gün kızdım çıkışıma geldi gönlümü aldı ya onlar umrumda değil aynı sınıftayım diye mecburiyetten konuşuyorum dedi ve affettim. 2. gün de sürekli o çocuklar ile beraberdi. Biraz ciddiliğimi anlaması için ayrılmak istediğimi söyledim fakat normalde ne zaman biz küssek arayıp sorardık sadece sabah yapma diyip bıraktı. Akşam aradım çocuklar ile konsere gittiğini söyledi. Gece yazdım sevgilim var dedi. Yanımda oturuyor ve aynı sınıftayız diye konuşuyorum yoksa baya itici bir tip dediği çocuk ile sevgili olmuş. Benimle aylar içinde yaptığı şeyleri çocukla 1 haftaya sığdırmış ki sizler anladınız. Pazartesiden beri kendimi yiyorum sürekli ağlama krizlerindeyim bugün arayıp son kez kaldıramayacağım bir şey daha yaptıklarını öğrendim. Ailem seferber oldu düzeleyim diye fayda etmiyor. Onu asla başkasıyla düşünemezdim birbirimizin ikk ve tek her şeyiydik. Hala bile aklım almıyor bana doğum günü planları yapan o kız 2 gün sonra doğum günümken bunları nasıl yaptı, nasıl yapabildi... Konuşucak kimse olmadığı için buraya içimi dökmek istedim bana göre 15-16 yaşlarında bir çocuğa göre bu yaşadıklarım çok fazla... Kimseyi hayatımızın merkezine koymamak gerekiyormuş.
Şuan biz ne desek hocam sana boş gelecek.Bunlar bilemiyor diyeceksin(ama buradaki bir çok insan tecrübelidir.) içinden o kız başkaydı diyeceksin. Üzülme demiyorum üzül,ağla hatta hüngür hüngür ağla,sabahlara kadar kafayı ye.Ama kendine 1-2 hafta süre ver o süreden sonra bunun bir hayat tecrübesi olarak düşün sonra dimdik ayağa kalk yoluna devam et.
Kızı kesinlikle arama ,sorma bu saatten sonra.
Benzer bir durumu zamanında bende yaşadım ve çok üzülmüştüm.Ablamın bir sözü beni kendime getirdi .Sözü şuydu.

Şöyle düşün eğer bu kızla evlenseydin çocuğunuz olsaydı. O zaman bunu yaşasaydın ne olacaktı ?

Bence şuanda böyle bir şey olması iyi olmuş.Bu kişiyle hayat geçmeyeceğini şimdiden öğrenmişsin.