O kişi o değil.
Kim ne derse desin tabi anlamak istemeyeceksin ama inan bir süre sonra ne kadar haklılarmış diyeceksin.
İnan bir gram canını sıktığına değmez.
Eğlenmen için paylaşıyorum kızma lütfen.
https://www.youtube.com/watch?v=llMgwfO48vM
güvendiğim dağın kendisi karmış
42
●1.206
- 10-09-2021, 20:06:32Öncelikle geçmiş olsun hocam büyük bir sıkıntıdan kurtulmussunuz ben doğru bulmuyorum sevgili işlerini bende senin yaşındayım ve elin kızına para yedirecegime aileme kardeşlerime yidiririm daha iyi ha sen diyeceksin sen hiç aşık olmadinmi oldum tabii 3 haftalık bir birlikteliğimiz oldu değmez hocam benim kendimce bir lafım var ben sağlıklı olayım ailem sağlıkli olsun gerisi noluyosa olsun banane önümüzde büyük bir hayat var geleceğimiz her şey den önemli sen üniversiteye gidince senin ismini bile duymuycak tinlama bile dersine bak r10 daki ticaretlerine odaklan ailene sahip çık onlar için yasa onlar için ter dok çünkü en kotu anında veya en iyi gününde onlar sana destek cikicak ben şahsen lise 2 ye gidiyorum idealim devletime Rabbime aileme layık biri olmak ama sen diyeceksin kendini düşünmuyormusun kendini düşünen adam ailesine sahip çıkar ha sen diycen sevgilimiz var diye ailemiz mi olmuycak benim fikrim böyle sizi bilemem benden sana tavsiye kendin ve ailen için yasa kendine iyi bak...
- 10-09-2021, 20:08:58Çok fazla kafaya takma bir uğraş bul kafandan sil at . Kolay değil ama imkansız da değil
'Zaman' hele senin yaşlarında en değerli kavram muhakkak bir uğraş bul... - 10-09-2021, 20:45:15orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSoviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleeQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecelal1387 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewhatsaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOnur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleJoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesaylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleumutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNejla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleXcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSomuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumlarınız için hepinize sonsuz teşekkürler. Umarım kimsenin başına böyle şeyler gelmez. İyi geceler dilerim R10 ailesi ❤ - 10-09-2021, 20:50:59Sikbogaz edersen kacar. Bu kadar.
Biraz kendinize biraz da karsidakine guvenin. Sana kalsa zindanlarda hapis hayati yasatirsin karsidakine, yeter ki bir erkekle konusmasin!
Bu iliskide yasadigin seyleri birsonraki iliski icin ders niteliginde olsun, burda yaptigin hatalari tekrarlamamaya calis yeter. - 11-09-2021, 12:50:36Aynı duyguları bende yaşadım. İyi ayrılmışım diyeceksin ileride emin ol. Daha o zamanlar yaş 22 falandı. Şuan 30 yaşındayım, birbirimize saygı ve sevgi duyduğumuz can eşim ve ellerinden öper 2 yaşında kızım var.
Demem o ki hocam; geçiyor, insan nelere alışıyor zamanla öğreneceksin. En yakın arkadaşı ve abisi gözünün önünde vefat etmiş biri olarak yazıyorum son paragrafı... - 11-09-2021, 12:53:58Sana değer vermeyene, sen neden değer veriyorsun? Önce bunu bir sorgula.
İçinde bulunduğun durum, o kişi için değer mi bir de bunu sorgula.
Şu an yaşadığın durumu, iş ciddiye bindiğinde yaşasaydın neler olurdu bir de bunu sorgula.
Yukarıdakileri sorguladıktan sonra eğer hala üzülüyorsan, tüm hayatını sorgula...
Değmez. - 11-09-2021, 13:05:16Bu forumda akıl yaşta değil baştadır diyenlere bu konuyu göstermek lazım.
Zeka yaş ile değil genetik ile alakalıdır.
Ama akıl zekanın üzerine eklenen tecrübe ile doğru ile yanlışı ayırma bir bilinç sahibi olma halidir.
Herkes kıza yüklenmiş de bizim konu sahibi arkadaş da hiç normal değil.
KIZA CİDDİLİĞİMİ ANLASIN DİYE AYRILALIM DİYORSUN.
Kıza ayrılalım diyorsun, kız da bu teklifi kabul edip akşam konsere gidince bunu nasıl yapar diyorsun?
Sen ciddi falan değilmişsin kızla oyun oynamaya kalkmışsın.
O da sana hayat boyu hatırlayacağın bir ders vermiş.
Bir daha blöf yapmadan önce daha iyi düşünmelisin.
Ayrıca ilişkin 11 aylık.
Yani bu kız 12 ay önce hayatında yokken gayet normal bir hayat sürüyordur.
Bugün 12 ay önce hayatında olmayan bir insan yine hayatında olmadığı için aileni de kendini yıpratma.
Senin yaşında ilişki bir evcilik oyunudur.
Oyun bitti diye bu kadar üzülmeye gerek yok, sen de çevrende yeni kızlar aramaya başlamalısın.