Aynı duyguları bende yaşadım. İyi ayrılmışım diyeceksin ileride emin ol. Daha o zamanlar yaş 22 falandı. Şuan 30 yaşındayım, birbirimize saygı ve sevgi duyduğumuz can eşim ve ellerinden öper 2 yaşında kızım var.
Demem o ki hocam; geçiyor, insan nelere alışıyor zamanla öğreneceksin. En yakın arkadaşı ve abisi gözünün önünde vefat etmiş biri olarak yazıyorum son paragrafı...