Öncelikle geçmiş olsun hocam büyük bir sıkıntıdan kurtulmussunuz ben doğru bulmuyorum sevgili işlerini bende senin yaşındayım ve elin kızına para yedirecegime aileme kardeşlerime yidiririm daha iyi ha sen diyeceksin sen hiç aşık olmadinmi oldum tabii 3 haftalık bir birlikteliğimiz oldu değmez hocam benim kendimce bir lafım var ben sağlıklı olayım ailem sağlıkli olsun gerisi noluyosa olsun banane önümüzde büyük bir hayat var geleceğimiz her şey den önemli sen üniversiteye gidince senin ismini bile duymuycak tinlama bile dersine bak r10 daki ticaretlerine odaklan ailene sahip çık onlar için yasa onlar için ter dok çünkü en kotu anında veya en iyi gününde onlar sana destek cikicak ben şahsen lise 2 ye gidiyorum idealim devletime Rabbime aileme layık biri olmak ama sen diyeceksin kendini düşünmuyormusun kendini düşünen adam ailesine sahip çıkar ha sen diycen sevgilimiz var diye ailemiz mi olmuycak benim fikrim böyle sizi bilemem benden sana tavsiye kendin ve ailen için yasa kendine iyi bak...