• 10-09-2021, 19:58:31
    #19
    O kişi o değil.

    Kim ne derse desin tabi anlamak istemeyeceksin ama inan bir süre sonra ne kadar haklılarmış diyeceksin.

    İnan bir gram canını sıktığına değmez.

    Eğlenmen için paylaşıyorum kızma lütfen.

    https://www.youtube.com/watch?v=llMgwfO48vM
  • 10-09-2021, 20:06:32
    #20
    Öncelikle geçmiş olsun hocam büyük bir sıkıntıdan kurtulmussunuz ben doğru bulmuyorum sevgili işlerini bende senin yaşındayım ve elin kızına para yedirecegime aileme kardeşlerime yidiririm daha iyi ha sen diyeceksin sen hiç aşık olmadinmi oldum tabii 3 haftalık bir birlikteliğimiz oldu değmez hocam benim kendimce bir lafım var ben sağlıklı olayım ailem sağlıkli olsun gerisi noluyosa olsun banane önümüzde büyük bir hayat var geleceğimiz her şey den önemli sen üniversiteye gidince senin ismini bile duymuycak tinlama bile dersine bak r10 daki ticaretlerine odaklan ailene sahip çık onlar için yasa onlar için ter dok çünkü en kotu anında veya en iyi gününde onlar sana destek cikicak ben şahsen lise 2 ye gidiyorum idealim devletime Rabbime aileme layık biri olmak ama sen diyeceksin kendini düşünmuyormusun kendini düşünen adam ailesine sahip çıkar ha sen diycen sevgilimiz var diye ailemiz mi olmuycak benim fikrim böyle sizi bilemem benden sana tavsiye kendin ve ailen için yasa kendine iyi bak...
  • 10-09-2021, 20:08:58
    #21
    Çok fazla kafaya takma bir uğraş bul kafandan sil at . Kolay değil ama imkansız da değil
    'Zaman' hele senin yaşlarında en değerli kavram muhakkak bir uğraş bul...
  • 10-09-2021, 20:45:15
    #22
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir başlık ne kadar yaralayabilirse işte o kadar yaralandım konuya girmeden…
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatta en çok takmamanız gereken konulara takıyonuz sen 25 yaşına geldiğinde kafanda saç kalmaz. Kendinize gelin milyonlarca kız var.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatınızın merkezine ancak kendinizi koyun. Önce can, sonra canan demişler.
    Her aşanmışlık kazanılmış bir deneyimdir. İlerleyen adımlarınızı daha sağlam atmanıza yardımcı olur. En azından güvendiğinizin dağ değil kar olduğunu öğrenmişsiniz. Bu hayatın sırlarından birincisidir (:
    CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son cümle doğruydu. Erkeklerle olan ilişkisini kısıtlıyor olmanız doğru bir hareket olmasa da kızın davranışı yine de sizi haklı çıkarmış. Üzücü bir durum, geçmiş olsun.
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ondan da ayrılır.
    celal1387 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kurtarmış diyelim :/
    whatsaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl sonra "bu konuyu nasıl silebilirim, ben bu konuyu nasıl açtım ya" diyeceksin.😊
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yol ver
    JoshgunPRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yolun başındasın dostum, üzülme demiyorum muhtemelen daha çok üzüleceksin ne yazık ki...
    saylica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah kardeşim. Büyük geçmiş olsun. Benzer şeyleri hepimiz gördük geçirdik. Sana tavsiyem üzülmen değil, sevinmen öyle bir kişiden kurtulmuşsun. Tabii ki ne kadar üzülme desem de fayda etmeyecek ama. Ne yap biliyor musun ? Kendine bir uğraş bul Asla ve asla o kişiyle beraber olma.. Aklına takılan olur bir şey olur , her zaman burdan özel mesaj göndererek sorabilirsin. Elimden ne gelirse yaparım. Büyük Geçmiş olsun
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum, bu yaşlarda "ilişki" dediğimiz durum olmaz. Dolayısıyla çok üzülmene gerek yok. Hayat üzülmek için çok kısa. Ama önünde uzun bir yol var. Sana önerim karşı tarafı incitmeden duygularını belirtip, içini boşaltman ve rahatlaman. Ardından önüne bakman gerek. Hoşgeldin foruma
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık efsane olmuş, üzme kendini boş yere daha ne karlar ne dağlar göreceksin
    cakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kurtarmış kardeşim.Ağlamanı gerektirecek bir durum olmadığını düşünüyorum.Aksine sevinmen gerek.
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son sevgilimi 2 sene önce yaptım o günden sonra:


    https://www.youtube.com/watch?v=XeHk9V75tZA


    işin şakasında değilim cidden ne yapmak istiyorsan onu yap ama daha stressiz bir hayat var.
    Nejla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok üzüldüm. Geçmiş olsun.
    Psi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en güzel yaşlarındasın, şimdi ne desek boş, zamanla bazı şeyleri tecrübe edeceksin ama aynı hataları tekrar yapacaksın, karakter çatışması illa ki olacak başka ilişkilerinde de, Biraz fazla sıkmışssın kızı, fazla üzerine düşmüşsün, kendini çok önemsemiş, iki güzel söz de başkasından duyunca seni bırakmış, Zamanla kendine olan güvenin artar ve gerçekten sana sadık seni sevecek, senin de aynı şekilde ona değer vereceğin biri ile karşılaşırsın.. Şimdilik takma kafana
    XcomX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kişi o değil.

    Kim ne derse desin tabi anlamak istemeyeceksin ama inan bir süre sonra ne kadar haklılarmış diyeceksin.

    İnan bir gram canını sıktığına değmez.

    Eğlenmen için paylaşıyorum kızma lütfen.

    https://www.youtube.com/watch?v=llMgwfO48vM
    Somuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun hocam büyük bir sıkıntıdan kurtulmussunuz ben doğru bulmuyorum sevgili işlerini bende senin yaşındayım ve elin kızına para yedirecegime aileme kardeşlerime yidiririm daha iyi ha sen diyeceksin sen hiç aşık olmadinmi oldum tabii 3 haftalık bir birlikteliğimiz oldu değmez hocam benim kendimce bir lafım var ben sağlıklı olayım ailem sağlıkli olsun gerisi noluyosa olsun banane önümüzde büyük bir hayat var geleceğimiz her şey den önemli sen üniversiteye gidince senin ismini bile duymuycak tinlama bile dersine bak r10 daki ticaretlerine odaklan ailene sahip çık onlar için yasa onlar için ter dok çünkü en kotu anında veya en iyi gününde onlar sana destek cikicak ben şahsen lise 2 ye gidiyorum idealim devletime Rabbime aileme layık biri olmak ama sen diyeceksin kendini düşünmuyormusun kendini düşünen adam ailesine sahip çıkar ha sen diycen sevgilimiz var diye ailemiz mi olmuycak benim fikrim böyle sizi bilemem benden sana tavsiye kendin ve ailen için yasa kendine iyi bak...
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla kafaya takma bir uğraş bul kafandan sil at . Kolay değil ama imkansız da değil
    'Zaman' hele senin yaşlarında en değerli kavram muhakkak bir uğraş bul...

    Değerli yorumlarınız için hepinize sonsuz teşekkürler. Umarım kimsenin başına böyle şeyler gelmez. İyi geceler dilerim R10 ailesi ❤
    • XcomX
    • Somuncu
    XcomX ve Somuncu bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-09-2021, 20:50:59
    #23
    Sikbogaz edersen kacar. Bu kadar.

    Biraz kendinize biraz da karsidakine guvenin. Sana kalsa zindanlarda hapis hayati yasatirsin karsidakine, yeter ki bir erkekle konusmasin!
    Bu iliskide yasadigin seyleri birsonraki iliski icin ders niteliginde olsun, burda yaptigin hatalari tekrarlamamaya calis yeter.
  • 11-09-2021, 12:50:36
    #24
    Aynı duyguları bende yaşadım. İyi ayrılmışım diyeceksin ileride emin ol. Daha o zamanlar yaş 22 falandı. Şuan 30 yaşındayım, birbirimize saygı ve sevgi duyduğumuz can eşim ve ellerinden öper 2 yaşında kızım var.
    Demem o ki hocam; geçiyor, insan nelere alışıyor zamanla öğreneceksin. En yakın arkadaşı ve abisi gözünün önünde vefat etmiş biri olarak yazıyorum son paragrafı...
  • 11-09-2021, 12:53:58
    #25
    Sana değer vermeyene, sen neden değer veriyorsun? Önce bunu bir sorgula.
    İçinde bulunduğun durum, o kişi için değer mi bir de bunu sorgula.
    Şu an yaşadığın durumu, iş ciddiye bindiğinde yaşasaydın neler olurdu bir de bunu sorgula.
    Yukarıdakileri sorguladıktan sonra eğer hala üzülüyorsan, tüm hayatını sorgula...

    Değmez.
  • 11-09-2021, 13:05:16
    #26
    Bu forumda akıl yaşta değil baştadır diyenlere bu konuyu göstermek lazım.
    Zeka yaş ile değil genetik ile alakalıdır.
    Ama akıl zekanın üzerine eklenen tecrübe ile doğru ile yanlışı ayırma bir bilinç sahibi olma halidir.

    Herkes kıza yüklenmiş de bizim konu sahibi arkadaş da hiç normal değil.
    KIZA CİDDİLİĞİMİ ANLASIN DİYE AYRILALIM DİYORSUN.
    Kıza ayrılalım diyorsun, kız da bu teklifi kabul edip akşam konsere gidince bunu nasıl yapar diyorsun?
    Sen ciddi falan değilmişsin kızla oyun oynamaya kalkmışsın.
    O da sana hayat boyu hatırlayacağın bir ders vermiş.
    Bir daha blöf yapmadan önce daha iyi düşünmelisin.

    Ayrıca ilişkin 11 aylık.
    Yani bu kız 12 ay önce hayatında yokken gayet normal bir hayat sürüyordur.
    Bugün 12 ay önce hayatında olmayan bir insan yine hayatında olmadığı için aileni de kendini yıpratma.
    Senin yaşında ilişki bir evcilik oyunudur.
    Oyun bitti diye bu kadar üzülmeye gerek yok, sen de çevrende yeni kızlar aramaya başlamalısın.
  • 11-09-2021, 13:16:43
    #27
    Birini unutmanın en iyi yolu yeni birini bulmaktır.

    O seni sattıysa sen onu bedavaya ver, Boşver...