• 10-09-2021, 19:02:27
    #1
    Merhabalar öncelikle, 11 aylık sevgilim ile güzel bir ilişkimiz vardı kendisi başka okula nakil aldırmıştı ve okullar açıldı. Çok fazla erkek ortamına girmemesini istedim rahatsız olduğumdan dolayı ve beklemediğim birkaç harekette bulundu. İlk gün kızdım çıkışıma geldi gönlümü aldı ya onlar umrumda değil aynı sınıftayım diye mecburiyetten konuşuyorum dedi ve affettim. 2. gün de sürekli o çocuklar ile beraberdi. Biraz ciddiliğimi anlaması için ayrılmak istediğimi söyledim fakat normalde ne zaman biz küssek arayıp sorardık sadece sabah yapma diyip bıraktı. Akşam aradım çocuklar ile konsere gittiğini söyledi. Gece yazdım sevgilim var dedi. Yanımda oturuyor ve aynı sınıftayız diye konuşuyorum yoksa baya itici bir tip dediği çocuk ile sevgili olmuş. Benimle aylar içinde yaptığı şeyleri çocukla 1 haftaya sığdırmış ki sizler anladınız. Pazartesiden beri kendimi yiyorum sürekli ağlama krizlerindeyim bugün arayıp son kez kaldıramayacağım bir şey daha yaptıklarını öğrendim. Ailem seferber oldu düzeleyim diye fayda etmiyor. Onu asla başkasıyla düşünemezdim birbirimizin ikk ve tek her şeyiydik. Hala bile aklım almıyor bana doğum günü planları yapan o kız 2 gün sonra doğum günümken bunları nasıl yaptı, nasıl yapabildi... Konuşucak kimse olmadığı için buraya içimi dökmek istedim bana göre 15-16 yaşlarında bir çocuğa göre bu yaşadıklarım çok fazla... Kimseyi hayatımızın merkezine koymamak gerekiyormuş.
    • PATRON54
    • Psi
    • Enes65532
    PATRON54, Psi, Enes65532 ve 2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
    5 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 10-09-2021, 19:04:28
    #2
    Bir başlık ne kadar yaralayabilirse işte o kadar yaralandım konuya girmeden…
  • 10-09-2021, 19:04:44
    #3
  • 10-09-2021, 19:05:06
    #4
    Hayatta en çok takmamanız gereken konulara takıyonuz sen 25 yaşına geldiğinde kafanda saç kalmaz. Kendinize gelin milyonlarca kız var.
  • 10-09-2021, 19:05:06
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hayatınızın merkezine ancak kendinizi koyun. Önce can, sonra canan demişler.
    Her aşanmışlık kazanılmış bir deneyimdir. İlerleyen adımlarınızı daha sağlam atmanıza yardımcı olur. En azından güvendiğinizin dağ değil kar olduğunu öğrenmişsiniz. Bu hayatın sırlarından birincisidir (:
  • 10-09-2021, 19:05:29
    #6
    Son cümle doğruydu. Erkeklerle olan ilişkisini kısıtlıyor olmanız doğru bir hareket olmasa da kızın davranışı yine de sizi haklı çıkarmış. Üzücü bir durum, geçmiş olsun.
  • 10-09-2021, 19:05:44
    #7
    Ondan da ayrılır.
  • 10-09-2021, 19:06:08
    #8
    Allah kurtarmış diyelim :/
  • 10-09-2021, 19:06:28
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 yıl sonra "bu konuyu nasıl silebilirim, ben bu konuyu nasıl açtım ya" diyeceksin.😊