Merhabalar öncelikle, 11 aylık sevgilim ile güzel bir ilişkimiz vardı kendisi başka okula nakil aldırmıştı ve okullar açıldı. Çok fazla erkek ortamına girmemesini istedim rahatsız olduğumdan dolayı ve beklemediğim birkaç harekette bulundu. İlk gün kızdım çıkışıma geldi gönlümü aldı ya onlar umrumda değil aynı sınıftayım diye mecburiyetten konuşuyorum dedi ve affettim. 2. gün de sürekli o çocuklar ile beraberdi. Biraz ciddiliğimi anlaması için ayrılmak istediğimi söyledim fakat normalde ne zaman biz küssek arayıp sorardık sadece sabah yapma diyip bıraktı. Akşam aradım çocuklar ile konsere gittiğini söyledi. Gece yazdım sevgilim var dedi. Yanımda oturuyor ve aynı sınıftayız diye konuşuyorum yoksa baya itici bir tip dediği çocuk ile sevgili olmuş. Benimle aylar içinde yaptığı şeyleri çocukla 1 haftaya sığdırmış ki sizler anladınız. Pazartesiden beri kendimi yiyorum sürekli ağlama krizlerindeyim bugün arayıp son kez kaldıramayacağım bir şey daha yaptıklarını öğrendim. Ailem seferber oldu düzeleyim diye fayda etmiyor. Onu asla başkasıyla düşünemezdim birbirimizin ikk ve tek her şeyiydik. Hala bile aklım almıyor bana doğum günü planları yapan o kız 2 gün sonra doğum günümken bunları nasıl yaptı, nasıl yapabildi... Konuşucak kimse olmadığı için buraya içimi dökmek istedim bana göre 15-16 yaşlarında bir çocuğa göre bu yaşadıklarım çok fazla... Kimseyi hayatımızın merkezine koymamak gerekiyormuş.