Bu forumda akıl yaşta değil baştadır diyenlere bu konuyu göstermek lazım.
Zeka yaş ile değil genetik ile alakalıdır.
Ama akıl zekanın üzerine eklenen tecrübe ile doğru ile yanlışı ayırma bir bilinç sahibi olma halidir.
Herkes kıza yüklenmiş de bizim konu sahibi arkadaş da hiç normal değil.
KIZA CİDDİLİĞİMİ ANLASIN DİYE AYRILALIM DİYORSUN.
Kıza ayrılalım diyorsun, kız da bu teklifi kabul edip akşam konsere gidince bunu nasıl yapar diyorsun?
Sen ciddi falan değilmişsin kızla oyun oynamaya kalkmışsın.
O da sana hayat boyu hatırlayacağın bir ders vermiş.
Bir daha blöf yapmadan önce daha iyi düşünmelisin.
Ayrıca ilişkin 11 aylık.
Yani bu kız 12 ay önce hayatında yokken gayet normal bir hayat sürüyordur.
Bugün 12 ay önce hayatında olmayan bir insan yine hayatında olmadığı için aileni de kendini yıpratma.
Senin yaşında ilişki bir evcilik oyunudur.
Oyun bitti diye bu kadar üzülmeye gerek yok, sen de çevrende yeni kızlar aramaya başlamalısın.