Bir başlık ne kadar yaralayabilirse işte o kadar yaralandım konuya girmeden
Hayatta en çok takmamanız gereken konulara takıyonuz sen 25 yaşına geldiğinde kafanda saç kalmaz. Kendinize gelin milyonlarca kız var.
Hayatınızın merkezine ancak kendinizi koyun. Önce can, sonra canan demişler.
Her aşanmışlık kazanılmış bir deneyimdir. İlerleyen adımlarınızı daha sağlam atmanıza yardımcı olur. En azından güvendiğinizin dağ değil kar olduğunu öğrenmişsiniz. Bu hayatın sırlarından birincisidir (:
Son cümle doğruydu. Erkeklerle olan ilişkisini kısıtlıyor olmanız doğru bir hareket olmasa da kızın davranışı yine de sizi haklı çıkarmış. Üzücü bir durum, geçmiş olsun.
Allah kurtarmış diyelim :/
1 yıl sonra "bu konuyu nasıl silebilirim, ben bu konuyu nasıl açtım ya" diyeceksin.😊
Daha yolun başındasın dostum, üzülme demiyorum muhtemelen daha çok üzüleceksin ne yazık ki...
Ah kardeşim. Büyük geçmiş olsun. Benzer şeyleri hepimiz gördük geçirdik. Sana tavsiyem üzülmen değil, sevinmen öyle bir kişiden kurtulmuşsun. Tabii ki ne kadar üzülme desem de fayda etmeyecek ama. Ne yap biliyor musun ? Kendine bir uğraş bul Asla ve asla o kişiyle beraber olma.. Aklına takılan olur bir şey olur , her zaman burdan özel mesaj göndererek sorabilirsin. Elimden ne gelirse yaparım. Büyük Geçmiş olsun
Dostum, bu yaşlarda "ilişki" dediğimiz durum olmaz. Dolayısıyla çok üzülmene gerek yok. Hayat üzülmek için çok kısa. Ama önünde uzun bir yol var. Sana önerim karşı tarafı incitmeden duygularını belirtip, içini boşaltman ve rahatlaman. Ardından önüne bakman gerek. Hoşgeldin foruma
Başlık efsane olmuş, üzme kendini boş yere daha ne karlar ne dağlar göreceksin
Allah kurtarmış kardeşim.Ağlamanı gerektirecek bir durum olmadığını düşünüyorum.Aksine sevinmen gerek.
Gerçekten çok üzüldüm. Geçmiş olsun.
en güzel yaşlarındasın, şimdi ne desek boş, zamanla bazı şeyleri tecrübe edeceksin ama aynı hataları tekrar yapacaksın, karakter çatışması illa ki olacak başka ilişkilerinde de, Biraz fazla sıkmışssın kızı, fazla üzerine düşmüşsün, kendini çok önemsemiş, iki güzel söz de başkasından duyunca seni bırakmış, Zamanla kendine olan güvenin artar ve gerçekten sana sadık seni sevecek, senin de aynı şekilde ona değer vereceğin biri ile karşılaşırsın.. Şimdilik takma kafana
O kişi o değil.
Kim ne derse desin tabi anlamak istemeyeceksin ama inan bir süre sonra ne kadar haklılarmış diyeceksin.
İnan bir gram canını sıktığına değmez.
Eğlenmen için paylaşıyorum kızma lütfen.
https://www.youtube.com/watch?v=llMgwfO48vM
Öncelikle geçmiş olsun hocam büyük bir sıkıntıdan kurtulmussunuz ben doğru bulmuyorum sevgili işlerini bende senin yaşındayım ve elin kızına para yedirecegime aileme kardeşlerime yidiririm daha iyi ha sen diyeceksin sen hiç aşık olmadinmi oldum tabii 3 haftalık bir birlikteliğimiz oldu değmez hocam benim kendimce bir lafım var ben sağlıklı olayım ailem sağlıkli olsun gerisi noluyosa olsun banane önümüzde büyük bir hayat var geleceğimiz her şey den önemli sen üniversiteye gidince senin ismini bile duymuycak tinlama bile dersine bak r10 daki ticaretlerine odaklan ailene sahip çık onlar için yasa onlar için ter dok çünkü en kotu anında veya en iyi gününde onlar sana destek cikicak ben şahsen lise 2 ye gidiyorum idealim devletime Rabbime aileme layık biri olmak ama sen diyeceksin kendini düşünmuyormusun kendini düşünen adam ailesine sahip çıkar ha sen diycen sevgilimiz var diye ailemiz mi olmuycak benim fikrim böyle sizi bilemem benden sana tavsiye kendin ve ailen için yasa kendine iyi bak...
Çok fazla kafaya takma bir uğraş bul kafandan sil at . Kolay değil ama imkansız da değil
'Zaman' hele senin yaşlarında en değerli kavram muhakkak bir uğraş bul...
Değerli yorumlarınız için hepinize sonsuz teşekkürler. Umarım kimsenin başına böyle şeyler gelmez. İyi geceler dilerim R10 ailesi ❤