• 01-09-2021, 00:44:40
    #10
    Psikoloğa gitmeni önermem. Video ile vs ilede geçebilecek bir olay olmaz genelde. Psikologların verdikleri ilaçlar sadece beyin uyuşturuyor. Benim size tavsiyem anksiyete düşünmeye başladığınızda derin derin nefes alıp verip tamamen başka bir olaya yönelmeniz. Mesela bilgisayar başındamısınız kalkın 5 dakika dışarda yürüyün derin derin nefes alıp verip. Birde risale-nurda böyle bir söz vardı beni çok etkilemişti.

    Kalbin beş yarasına beş merhemi 1
    EY MARAZ-I VESVESE İLE MÜPTELÂ! Biliyor musun, vesvesen neye benzer? Musibete benzer. Ehemmiyet verdikçe şişer; ehemmiyet vermezsen söner. Ona büyük nazarıyla baksan büyür; küçük görsen küçülür. Korksan ağırlaşır, hasta eder; havf etmezsen hafif olur, mahfî kalır. Mahiyetini bilmezsen devam eder, yerleşir; mahiyetini bilsen, onu tanısan, gider.

    Öyle ise, şu musibetli vesvesenin aksâm-ı kesiresinden kesîrü’l-vuku olan yalnız Beş Vechini beyan edeceğim; belki sana ve bana şifa olur. Zira şu vesvese öyle birşeydir ki, cehil onu davet eder, ilim onu tard eder. Tanımazsan gelir, tanısan gider.

    https://sorularlarisale.com/risale-i...inci-makam/368

    Birde en önemlisi onu yoksaymaktır. Herhangi birşey hakkında anksiyetemi yaptınız. Mesela ocak açık mı kaldı? Bir kere kontol ettikten sonra bir daha asla kontrol etmeyin. Ve yanarsa yansın diye boşverin gitsin
  • 01-09-2021, 00:47:01
    #11
    Full Stack Developer
    Vay be tek bende var diyordum meğerse tüm r10 anksiyete ile cebelleşiyor
  • 01-09-2021, 00:56:12
    #12
    Öncelikle çok geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşerek sağlınıza kavuşur arkadaşınız. Öncelikle bu tarz rahatsızlıkları internet üzerinden araştırmak tehlikeli olabilir sebebi şu geçirdiği nöbet ,atak artık her hangi birisi farklı bir duygusal durum sonrasında gelişmiş bir etkide olabilir. Burada hastanın geçmişi yada yaşadığı olayların büyük etkisi vardır , Ayni yaşanan (partnerinden) ayrılık duygusal çöküntü sonrasında kaygı bozukları ve sonrasında yaşadığı farklı olumsuzluklar bunu tetiklemiş olabilir , geçicide olabilir (Kısa tedavi) yada kalıcı da olabilir (ömür boyu ilaç) tedavisi gerekebilir. Eğer hasta hasta olduğunun farkındaysa tedavi süreci çok daha kolay olur ve iyileşme süreci , hapların teki etme olasılığı da artar burada yapılması gereken tek şey diğer arkadaşların da dediği gibi bir psikiyatri doktoruna giderek (Eğer hayatını olumsuz etkileyen ve ani gelişen )yaşamış olduğu olumsuzlukları ve geçirdiği zor durumları açık bir şekilde anlatması olacaktır , eğer doktora bu konuda şeffaf olmaz ise tedavinin yanlış uygulanması sonucunda yanlış tanı koyularak farklı rahatsızlıkların çıkmasına ve hastalığın çok daha kötü durumlara gelmesine (Şizofreni) gibi ağır hastalıkların görülmesine sebep olabilir süreçte doğru tedavinin uygulanması için yaşadığı şeyleri anlatması burada çok önemlidir.

    Halen devam eden öfke patlaması tedavisi gören bir kişi olarak bildiklerim doğrultusunda yardımcı olmaya çalıştım ancak en doğru olan şey bir uzman doktora gitmektir.

    Tekrar çok geçmiş olsun
  • 01-09-2021, 07:12:51
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Orkuneka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kafasında ki sorunu ancak kendisi çözebilir. Ne bir ilaç ne de yanlış yönlendirmeler tehlikeli olur. Ben direkt olarak çözümü söylüyorum. Diğer türlü ilerlemek isterse zaten büyüyüp gider. Tabii bu benim tecrübem ve düşüncem.
    Bırakın hocam bu işleri ve kelimeleri . Tecrübeyle sabittir . Bir noktadan sonra çözüm ilaçtır
  • 01-09-2021, 07:40:51
    #14
    Rokey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakın hocam bu işleri ve kelimeleri . Tecrübeyle sabittir . Bir noktadan sonra çözüm ilaçtır
    Bıraktım ben zaten bu işleri, sen bırakamamışsın ilaç hiçbir zaman çözüm olamaz. Vücudun kimyasını bozuyor. Her seferinde doz arttırıp nereye ulaşacak? Tecrüben sabit olabilir ama bakış açın yanlış yönde.