Öncelikle çok geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşerek sağlınıza kavuşur arkadaşınız. Öncelikle bu tarz rahatsızlıkları internet üzerinden araştırmak tehlikeli olabilir sebebi şu geçirdiği nöbet ,atak artık her hangi birisi farklı bir duygusal durum sonrasında gelişmiş bir etkide olabilir. Burada hastanın geçmişi yada yaşadığı olayların büyük etkisi vardır , Ayni yaşanan (partnerinden) ayrılık duygusal çöküntü sonrasında kaygı bozukları ve sonrasında yaşadığı farklı olumsuzluklar bunu tetiklemiş olabilir , geçicide olabilir (Kısa tedavi) yada kalıcı da olabilir (ömür boyu ilaç) tedavisi gerekebilir. Eğer hasta hasta olduğunun farkındaysa tedavi süreci çok daha kolay olur ve iyileşme süreci , hapların teki etme olasılığı da artar burada yapılması gereken tek şey diğer arkadaşların da dediği gibi bir psikiyatri doktoruna giderek (Eğer hayatını olumsuz etkileyen ve ani gelişen )yaşamış olduğu olumsuzlukları ve geçirdiği zor durumları açık bir şekilde anlatması olacaktır , eğer doktora bu konuda şeffaf olmaz ise tedavinin yanlış uygulanması sonucunda yanlış tanı koyularak farklı rahatsızlıkların çıkmasına ve hastalığın çok daha kötü durumlara gelmesine (Şizofreni) gibi ağır hastalıkların görülmesine sebep olabilir süreçte doğru tedavinin uygulanması için yaşadığı şeyleri anlatması burada çok önemlidir.

Halen devam eden öfke patlaması tedavisi gören bir kişi olarak bildiklerim doğrultusunda yardımcı olmaya çalıştım ancak en doğru olan şey bir uzman doktora gitmektir.

Tekrar çok geçmiş olsun