• 01-09-2021, 00:32:19
    #1
    Merhabalar bir arkadaşım bu konudan yakınıyor benimde aklıma forumdaki abilerime kardeşlerime sormak geldi kendisi psikologa falan gitmek istemiyor internetten sadece anksiyeteyle ilgili video falan izliyor onun belirtileriyle tam uyuşuyorum sürekli diken üstündeyim diyor(herhangi bir sağlık sorunu yok buarada)
    bu konu hakkında deneyimi, bilgisi olan forumdaşlarımı konun altına bekliyorum onu böyle görmek benide daraltıyor bazen ona sunabileceğim güzel fikirlere ihtiyacım var
  • 01-09-2021, 00:34:13
    #2
    Muhakkak psikoloğa gidip destek almalı dahada ilerlemeden.
  • 01-09-2021, 00:36:25
    #3
    Full Stack Developer
    5 yıl boyunca uğraştım psikologa gitmeden
  • 01-09-2021, 00:36:39
    #4
    Psikologa gitmeden önce İzzet güllü hocanın videolarıni izlesin yakın bir tanıdığım çok güzel fayda gördü.
  • 01-09-2021, 00:36:51
    #5
    Hocam ben de kedime teşhis koymuştum. Daha sonra hayatıma böyle devam edemeyeceğime karar vererek psikoloğa gittim ve 2 aydır ilaç kullanıyorum. Benim tavsiyem doktora gitmesi tarafında çünkü anksiyete atlatılabilir bir şey değil, içinde bulunduğun olaylara göre tekrar ediyor. Daha da ilerleyip depresyon boyutuna ulaşmadan uzmana danışsın.
  • 01-09-2021, 00:38:08
    #6
    Psikoloğa kesinlikle gitmesin. Bu konuyla ilgili kendine hiç vakit ayırmadan farklı şeyler ile kendini meşgul ederek zaman ile atlatabilir. Diğer türlü üstüne giderse daha kötü olur. İlaç kullanırsa daha daha kötü olur. Tek çözüm kendisine vakit ayırmamak olur.
  • 01-09-2021, 00:38:48
    #7
    Neyin anksiyetesi hocam, hangi maddeler hangi anlatımlar uyuyor. Bir sürü nedeni olabilir. Bir uzmana görünmeli şahsen kaygı bozukluğu ( nefes açlığı ) atlattım bende ama kaygı bozukluğu da alan içinde dallanır. O yüzden diyorum NE anksiyetesi.. 😌 Bir doktorun yolunu tutsun
  • 01-09-2021, 00:40:42
    #8
    Orkuneka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikoloğa kesinlikle gitmesin. Bu konuyla ilgili kendine hiç vakit ayırmadan farklı şeyler ile kendini meşgul ederek zaman ile atlatabilir. Diğer türlü üstüne giderse daha kötü olur. İlaç kullanırsa daha daha kötü olur. Tek çözüm kendisine vakit ayırmamak olur.
    Bence bir uzmana görünüp sorun teşkil edeni çözümlesin. Ne olduğunu çözdükten sonra kendisi atlatabilir. İlaçlı yada ilaçsız sonuçta hepsi kafamızda..
  • 01-09-2021, 00:44:23
    #9
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bir uzmana görünüp sorun teşkil edeni çözümlesin. Ne olduğunu çözdükten sonra kendisi atlatabilir. İlaçlı yada ilaçsız sonuçta hepsi kafamızda..
    Kendi kafasında ki sorunu ancak kendisi çözebilir. Ne bir ilaç ne de yanlış yönlendirmeler tehlikeli olur. Ben direkt olarak çözümü söylüyorum. Diğer türlü ilerlemek isterse zaten büyüyüp gider. Tabii bu benim tecrübem ve düşüncem.