Merhabalar bir arkadaşım bu konudan yakınıyor benimde aklıma forumdaki abilerime kardeşlerime sormak geldi kendisi psikologa falan gitmek istemiyor internetten sadece anksiyeteyle ilgili video falan izliyor onun belirtileriyle tam uyuşuyorum sürekli diken üstündeyim diyor(herhangi bir sağlık sorunu yok buarada)
bu konu hakkında deneyimi, bilgisi olan forumdaşlarımı konun altına bekliyorum onu böyle görmek benide daraltıyor bazen ona sunabileceğim güzel fikirlere ihtiyacım var
Anksiyeteyi atlatanlar , yaşayanlar bakabilirmi?
13
●216
- 01-09-2021, 00:32:19
- 01-09-2021, 00:36:255 yıl boyunca uğraştım psikologa gitmeden
- 01-09-2021, 00:36:51Hocam ben de kedime teşhis koymuştum. Daha sonra hayatıma böyle devam edemeyeceğime karar vererek psikoloğa gittim ve 2 aydır ilaç kullanıyorum. Benim tavsiyem doktora gitmesi tarafında çünkü anksiyete atlatılabilir bir şey değil, içinde bulunduğun olaylara göre tekrar ediyor. Daha da ilerleyip depresyon boyutuna ulaşmadan uzmana danışsın.
- 01-09-2021, 00:38:48Neyin anksiyetesi hocam, hangi maddeler hangi anlatımlar uyuyor. Bir sürü nedeni olabilir. Bir uzmana görünmeli şahsen kaygı bozukluğu ( nefes açlığı ) atlattım bende ama kaygı bozukluğu da alan içinde dallanır. O yüzden diyorum NE anksiyetesi.. 😌 Bir doktorun yolunu tutsun
- 01-09-2021, 00:40:42Bence bir uzmana görünüp sorun teşkil edeni çözümlesin. Ne olduğunu çözdükten sonra kendisi atlatabilir. İlaçlı yada ilaçsız sonuçta hepsi kafamızda..Orkuneka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2021, 00:44:23Kendi kafasında ki sorunu ancak kendisi çözebilir. Ne bir ilaç ne de yanlış yönlendirmeler tehlikeli olur. Ben direkt olarak çözümü söylüyorum. Diğer türlü ilerlemek isterse zaten büyüyüp gider. Tabii bu benim tecrübem ve düşüncem.anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
