Merhabalar bir arkadaşım bu konudan yakınıyor benimde aklıma forumdaki abilerime kardeşlerime sormak geldi kendisi psikologa falan gitmek istemiyor internetten sadece anksiyeteyle ilgili video falan izliyor onun belirtileriyle tam uyuşuyorum sürekli diken üstündeyim diyor(herhangi bir sağlık sorunu yok buarada)
bu konu hakkında deneyimi, bilgisi olan forumdaşlarımı konun altına bekliyorum onu böyle görmek benide daraltıyor bazen ona sunabileceğim güzel fikirlere ihtiyacım var