Hocam ben de kedime teşhis koymuştum. Daha sonra hayatıma böyle devam edemeyeceğime karar vererek psikoloğa gittim ve 2 aydır ilaç kullanıyorum. Benim tavsiyem doktora gitmesi tarafında çünkü anksiyete atlatılabilir bir şey değil, içinde bulunduğun olaylara göre tekrar ediyor. Daha da ilerleyip depresyon boyutuna ulaşmadan uzmana danışsın.