Kendi kafasında ki sorunu ancak kendisi çözebilir. Ne bir ilaç ne de yanlış yönlendirmeler tehlikeli olur. Ben direkt olarak çözümü söylüyorum. Diğer türlü ilerlemek isterse zaten büyüyüp gider. Tabii bu benim tecrübem ve düşüncem.
Bırakın hocam bu işleri ve kelimeleri . Tecrübeyle sabittir . Bir noktadan sonra çözüm ilaçtır